Kiedy skorzystać z oferty agencji reklamowej

Kampania ulotkowa, tak samo jak każda inna strategia marketingowa, wymaga bardzo starannego planowania. Roznoszenie ulotek od drzwi do drzwi to tradycja pośród narzędzi marketingowych, która przez cały czas się odnawia. Niemniej jednak nie chodzi wyłącznie o ulotki: można też dostarczać bezpłatne próbki albo oferty specjalne od dużych sprzedawców detalicznych, a także wszelkiego rodzaju materiały reklamowe.

Dystrybucja ulotek w systemie od drzwi do drzwi znaczy sposobność skutecznej promocji firmy i dotarcia do wybranych odbiorców na określonym obszarze (więcej: dowiedź się więcej o identyfikacji wizualnej).
Projekt wizualny – ulotki reklamowe
Przede wszystkim powinno się wziąć pod uwagę rozmiar i kształt ulotki lub broszury, która ma być stworzona. W współzależności od tego, jaką formę dystrybucji materiałów reklamowych wybrałeś, na prawdę dobry rozmiar będzie się różnił. Jeżeli już np zdecydowałeś się na ręczną dostawę w obszarach tranzytowych, z całkowitą czyli stu procentową pewnością lepiej będzie zaprojektować małe ulotki, które ludzie mogą włożyć do kieszeni lub torby, natomiast o ile reklama ma być dostarczona do domów, format może być większy (zobacz także: projekt graficzny). Dalszym krokiem jest określenie walorów estetycznych ulotki, które będą miały decydujące znaczenie dla pozyskania spojrzenia odbiorcy. Z tego powodu najwłaściwszym wyborem będą jaskrawe kolory, proste geometryczne kształty o sporym kontraście i niekonwencjonalne obrazy. Istotne jest również określenie, do kogo ma być skierowany nasz przekaz, ponieważ wybór grafiki, formatu papieru i tekstu będzie musiał być inny, jeżeli kierujemy go do młodej albo starszej grupy odbiorców. Wiek odbiorcy będzie miał także decydujące znaczenie przy określaniu wielkości kroje czcionek, która powinna być zazwyczaj czytelna dla wszystkich.

Polecam: https://www.whiteart.pl