Zasady projektowania graficznego są jak klocki. Każdy z nich nakłada się na siebie, aż powstanie podstawa do zaprojektowania czegoś niesamowitego – niezależnie od tego, czy projektujesz logo, stronę www, czy ilustrację na zamówienie. O ile chcesz poznać wszystkie podstawy projektowania graficznego, to dobrze trafiłeś, ponieważ omówimy je wszystkie.
Projektowanie graficzne to sztuka, która wymaga poświęcenia sił i czasu. Projekt graficzny – najistotniejsze zasady Jeśli chodzi o projektowanie, zdecydowanie należy być kreatywnym, ale powinno się też zachować równowagę (sprawdź również informacje na stronie: projektowanie graficzne). Pomyśl o tym w ten sposób: gdybyś dekorował swój salon, nie próbowałbyś wcisnąć sofy, fotela, stolika kawowego i stolików końcowych w jeden nieznaczny kącik, prawda? Nie, rozłożyłbyś te elementy w całym pokoju, by uzyskać równowagę. W sytuacji projektowania graficznego jest z dokładnością tak samo. Linie i kształty stanowią bazę projektów, a sposób ich użycia może całkowicie zmodyfikować ich wygląd i złudzenie (więcej informacji: dowiedź się znacznie więcej o agencji reklamowej i tworzeniu identyfikacji wizualnej). Twoje logo jest twarzą Twojej marki. Kształty, które zastosujesz w swoim logo, wpłyną na to, jak odbiorcy będą Cię postrzegać. Linie i kształty, których używasz w swoich projektach, są częścią jeszcze większego obrazu, zwanego tożsamością marki. Kolory, które wybierasz do swoich projektów, mają kluczowe znaczenie nie tylko i wyłącznie dla ogólnej estetyki, niemniej jednak również dla tego, jak bardzo dobrze Twoje projekty łączą się z odbiorcami (co ostatecznie przekłada się na wyniki). Jeśli pragniesz wykorzystać kolor na własną korzyść, powinieneś zrozumieć, jak właściwie każdy kolor wpływa na odbiorców. Kolor czerwony w każdej sytuacji przyciąga uwagę, a niebieski odcień uspokaja zmysły.
Więcej informacji na stronie: www.iveno.pl