Czy warto inwestować w materiały reklamowe

Kampania ulotkowa, jednakowo jak każda inna strategia marketingowa, wymaga bardzo starannego planowania. Roznoszenie ulotek od drzwi do drzwi to tradycja w gronie narzędzi marketingowych, która przez cały czas się odnawia. Ale nie chodzi wyłącznie o ulotki: można też dostarczać bezpłatne próbki albo oferty specjalne od dużych sprzedawców detalicznych, oraz wszelkiego rodzaju materiały reklamowe.

Dystrybucja ulotek w systemie od drzwi do drzwi oznacza możliwość skutecznej reklamy firmy i dotarcia do wybranych odbiorców na określonym obszarze (zobacz również: zerknij na więcej informacji o materiałach reklamowych dla firmy).
Projekt wizualny – ulotki reklamowe
Głównie powinno się wziąć pod uwagę rozmiar i kształt ulotki albo broszury, która ma być stworzona. W współzależności od tego, jaką formę dystrybucji materiałów reklamowych wybrałeś, na prawdę świetny rozmiar będzie się różnił. O ile przykładowo zdecydowałeś się na ręczną dostawę w obszarach tranzytowych, niewątpliwie lepiej będzie zaprojektować małe ulotki, które ludzie mogą włożyć do kieszeni albo torby, jednakże o ile reklama ma być dostarczona do domów, format może być większy (zobacz również: projektowanie graficzne). Następnym krokiem jest określenie walorów estetycznych ulotki, które będą miały decydujące znaczenie dla pozyskania spojrzenia odbiorcy. Z tego powodu najwłaściwszym wyborem będą jaskrawe kolory, proste geometryczne kształty o dużym kontraście i niekonwencjonalne obrazy. Istotne jest także określenie, do kogo ma być skierowany nasz przekaz, ponieważ wybór grafiki, formatu papieru i tekstu będzie musiał być inny, o ile kierujemy go do młodej lub starszej grupy odbiorców. Wiek odbiorcy będzie miał także decydujące znaczenie przy określaniu wielkości fonty, która powinna być zazwyczaj czytelna dla wszystkich.

Sprawdź tutaj: http://www.actinea.pl