Agencje reklamowe – co mogą zaoferować

Zasady projektowania graficznego są jak klocki. Każdy z nich nakłada się na siebie, aż powstanie podstawa do stworzenia czegoś niesamowitego – niezależnie od tego, czy projektujesz logo, stronę www, czy ilustrację na zamówienie. Jeżeli już pragniesz poznać wszystkie podstawy projektowania graficznego, to świetnie trafiłeś, ponieważ omówimy je wszystkie.

Projektowanie graficzne to sztuka, która wymaga poświęcenia sił i czasu. Schemat graficzny – najistotniejsze zasady Jeśli chodzi o projektowanie, z całą pewnością trzeba być kreatywnym, ale powinno się także zachować równowagę (sprawdź również: materiały reklamowe). Pomyśl o tym w ten sposób: gdybyś dekorował swój salon, nie próbowałbyś wcisnąć sofy, fotela, stolika kawowego i stolików końcowych w jeden mały kącik, prawda? Nie, rozłożyłbyś te elementy w całym pokoju, by uzyskać równowagę. W przypadku projektowania graficznego jest wnikliwie podobnie. Linie i kształty stanowią bazę projektów, a sposób ich wykorzystania może w pełni przemienić ich wygląd i wrażenie (zobacz więcej: dodatkowe informacje o reklamie firmy). Twoje logo jest twarzą Twojej marki. Kształty, które zastosujesz w swoim logo, wpłyną na to, jak odbiorcy będą Cię postrzegać. Linie i kształty, których używasz w swoich projektach, są częścią jeszcze większego obrazu, zwanego tożsamością marki. Kolory, które wybierasz do swoich projektów, mają kluczowe znaczenie nie tylko i wyłącznie dla ogólnej estetyki, niemniej jednak także dla tego, jak świetnie Twoje projekty łączą się z odbiorcami (co ostatecznie przekłada się na wyniki). Jeśli pragniesz wykorzystać kolor na swoją korzyść, musisz zrozumieć, jak każdy kolor wpływa na odbiorców. Kolor czerwony w każdym momencie przyciąga uwagę, a niebieski odcień uspokaja zmysły.
Źródło informacji: http://www.iveno.eu