Zastanawiałeś się kiedyś dlaczego niektóre korporacje na świecie co jakiś czas robią rebranding? Najczęściej spowodowane jest to niezadowalającymi wynikami finansowymi. Ich internetowa reklama nie przynosi żadnego pożytku. Nawet setki tysięcy zastosowanych na nowoczesną reklamę nie są gwarancją oczekiwanych efektów.
O ile duża firma notuje straty, to coś nie funkcjonuje prawidłowo. Wówczas wyszukuje się nowych ścieżek rozwoju, nowej grupy odbiorców, przez co niejednokrotnie duży brand podejmuje decyzję o całkowitej zmianie. Zaczynają oni tworzenie logo na nowo. Następnie szukają wykonawców donowych projektów graficznych. Szukają kreatywnych agencji reklamowych z całkowicie odmiennym spojrzeniem na sytuację. Ma to na celu wytworzenie w pełni nowej firmy dla klientów. W umyśle klientów ma stworzyć się zupełnie inna marka. Marka o innych cechach, wartościach i przekonaniach. Skoro stary brand się wypalił bądź był nietrafiony, to powinno się wyciągnąć z tego niewypału jak zdecydowanie najlepsze wnioski i zacząć na nowo. Taką decyzję podjęło już sporo światowych marek. Wydaje się więc, że taki kierunek może być też dobrą drogą dla małych firm, które notują od dłuższego czasu wyłącznie regres i marketing on-line nie daje żadnych nowych efektów. Nowe opakowanie produktu bądź wykwintne projekty graficzne etykiet mogą być kluczem do sukcesu.Należy jednak mieć na uwadze, że czasami wystarczy drobna zmiana, by klienci ponownie pokochali nasze produkty i usługi. Stąd też nie powinno się wyciągać pochopnych wniosków. Całkiem możliwe, że w naszym przypadku wystarczy wyłącznie poprawiony wizerunek firmy w oczach odbiorców?
Zobacz: http://www.creatino.eu